Iată că a trecut o lună de la prima parte a acestei serii de articole, în care vorbesc despre traficul pe care îl înregistrează blogul, iar acum a venit timpul să apară și cea de-a doua parte. Ca și luna trecută, blogul este în continuare pe plus, adică crește frumos de la o zi la alta, având în vedere că am revenit numai de câte luni de zile.
Cu ajutorul Monster Insights Analytics, un plugin care nu face decât să preia informațiile din Google Analytics și să le afișeze în panoul de bord din WordPress, am aruncat o privire peste statisticile din ultimele 30 de zile, pe care aș dori să le detaliez puțin în cele ce urmează.
Așa arată graficul pentru vizitatorii unici care au ajuns pe acest blog între 15 februarie și 16 martie. Recordul de trafic a fost atins pe 28 februarie și reprezintă un vârf de 100 de unici în 24 de ore. În această lună un total de 1.191 de unici au ajuns pe blog (cu o creștere de 104% față de luna precedentă) care au dus la 3.275 de afișări (o creștere de 324%).
Tot din Monster Insights văd că durata medie a vizitelor pe blog este de 4 minute și 25 de secunde (o creștere de 276%), iar rata de respingere a ajuns la 63.22% (o creștere de -31%).
Cei mai mulți vizitatori au venit din România (952), SUA (66), China (23) și Canada (20).
Iată și o listă a celor mai citite cinci articole de pe blog în ultima lună:
1. O părere sinceră despre serviciul Tazz by eMAG
2. Miercurea fără cuvinte #2
3. Hotelul Veverița din Vatra Dornei: ce a fost, ce s-a construit, imagini de la demolare
4. Miercurea fără cuvinte #3
5. Branding de marcă comercială: Fineti sau Finetti?
Din totalul de trafic ajuns pe blog în ultimele 30 de zile, un procent de 37% au revenit cu noi vizite, în timp ce traficul de pe mobil a ajuns la 52%, comparativ cu 48% pentru desktop. Cei mai mulți vizitatori au venit de pe Simply Bucharest, Facebook, Messenger și cititoarele integrate pe platformele WordPress și Blogspot, exact în această ordine.
Toate materialele din această serie de articole se găsesc aici.
Cei din China nu cumva sunt roboți?
M-am gândit și eu la asta. Foarte posibil să fie.
La mine a crescut până în decembrie. Acum pare să o ia puțin la vale.
Nu e rău, nu e rău. Mai merg niște articole evergreen care să îți asigure ceva trafic în plus așa de-a lungul timpului. Și la mine, la fel ca la Pato, a fost o creștere până în decembrie, urmată de o scădere după Anul Nou.
Am niște idei de articole evergreen. Lucrez la ele.