Se caută o companie cu suflet mare

scris de | sâmbătă, 22 decembrie 2012, 01:09 | 8 comentarii

A fi blogger înseamnă implicare. A deveni o persoană mai bună decât persoana care erai cu o zi înainte. Totul se reduce la progresul tău personal şi la bunătatea cu care îţi tratezi calea pe care ai ales-o în viaţă, cum s-ar spune. Bloggingul ăsta, dacă ar fi să arunc o privire în trecut, te învaţă să devii mai bun. Nu doar cu tine, ci cu toată lumea.

Inclusiv cu cei pe care nu-i cunoşti. Iar la rândul lor, restul oamenilor să procedeze la fel, fie că sunt mare scriitori de ispravă pe internet, fie nu.

Iar ca să devii mai bun, trebuie să fii tu, în primul rând, mai bun. Dacă faci şi lucruri folositoare e un plus adus comunităţii şi ţie, ca brand local şi naţional. Dacă ieri nu ai făcut mai nimic, însă azi te-ai implicat într-o campanie dedicată bolnavilor de cancer din România, poţi spune că eşti o persoană mai bună decât persoana care erai în urmă cu o zi.

Clinica Nera

60.000 de români bolnavi de cancer. Este doar statistică. Reală doar într-un anumit moment trecător. Căci de atunci mai mulţi oameni au murit. Unii pentru că nu încă nu există Clinica Nera. În plus, 57 de români află în fiecare zi că sunt bolnavi de cancer. Statisticile spun că o treime din ei au şanse reale de supravieţuire. Haideţi să construim împreună Clinica Nera. Pentru ei, pentru familiile lor. Haideţi să nu îi dezamăgim.

1.000.0000 de euro. O sumă imensă pentru oricine. Dar o sumă mică pentru noi toţi. Şi când zic noi toţi mă refer atât la bloggerii care au ales sau care aleg să se implice, dar şi la companiile care o să accepte oferta noastră. Mereu am spun că fiecare dintre noi suntem unici, dar doar împreună putem crea unicitatea. Ajutorul pe care îl putem oferii Clinicii Nera este o oportunitate excelentă pentru a arăta că putem să atingem acea unicitate. Haideţi să nu ne dezamăgim singuri.

20% din impozitul pe profit. Asta pot direcţiona companiile către Fundaţia Sfânta Irina pentru a ajuta la construirea clinicii. Cei care reprezentaţi companii ştiţi că banii aceştia, dacă nu sunt direcţionaţi către anumite cauze, se duc în altă parte, nu se ştie unde. Atunci de ce să nu fiţi parte din acest efort comun de creare a unicităţii? Mai ales că în voi, în companiile cu profit mare, stă speranţa. Mai aveţi timp să o faceţi până pe 31 decembrie. Nu ne dezamăgiţi, vă rugăm frumos.

Am decis şi eu să mă implic în campania pentru Clinica Nera. Tocmai din acest motiv anunţ public că ofer un advertorial, aşa cum se cuvine, şi-un banner pentru o perioadă de trei luni pentru compania care direcţionează 20% din impozitul pe profit către Clinica Nera. Ba mai mult, ofer şi laudă, după cum se cade, pe facebook şi pe twitter, în semn de mulţumire.

Implică-te şi nu lăsa lucrurile frumoase să treacă pe lângă tine. Via Cristi.

Există 8 comentarii publicate la acest articol:

  1. Pingback: Mă vând ieftin: doar pentru 20% • Chinezu

    1. amiralul

      mai greu cand e vorba de bani. lumea e egoista si foarte zgarcita. stii vorba aia „foaie verde de dai n-ai, ia nu da sa vezi cum ai”

    1. Ciprian blogger

      Am spus-o si mai sus, merita macar incercat. Daca stiu ca pot face ceva, de ce sa nu o fac? Mai ales daca poate rezulta ceva placut si pot dovedi ca blogosfera are puterea de a da nastere unor lucruri extraordinare.

Tu ce părere ai despre articolul acesta? Scrie-mi mai jos și hai să începem o discuție!