Raportul lunar din Google Search Console #1

Zilele trecute a venit pe e-mail primul raport cu statisticile din Google Search Console, valabil pentru luna februarie 2021, unde m-am înscris după ce am început, din nou, să mă ocup mai serios de blog. Îmi plac rapoartele de genul ăsta pentru că pot să urmăresc mai bine modul în care se dezvoltă blogul și îmi fac o idee despre lucrurile pe care le pot face în continuare.

În perioada 2011-2013 scriam despre statisticile din ZeList, iar unele articole din acea serie încă se mai pot citi aici. Iar de curând am început să scriu și despre raportul din Monster Insights Analytics, un plugin care ia datele din Google Analytics, dar pe care le afișează direct în tabloul de bord din WordPress pentru a putea fi urmărite ceva mai ușor (link aici).

Paginile cu cea mai mare creștere în rezultatele Google:

1. O părere sinceră despre serviciul Tazz by eMAG (+114 click-uri)
2. Branding de marcă comercială: Fineti sau Finetti? (+22 click-uri)
3. Mersul trenurilor 2020-2021 pentru CFR și alte companii private (+11 click-uri)

Dispozitive de pe care este accesat blogul:

1. Computer (77 click-uri)
2. Dispozitive mobile (285 click-uri)

Cele mai importante țări:

1. România (+350 click-uri)
2. Marea Britanie (+3 click-uri)
3. Franța (+2 click-uri)

Tipul de căutare pe Google:

1. Căutare web (362)
2. Căutare de imagini (10)

În luna februarie, articolele de pe acest blog au apărut în 1.730 de căutări pe Google, care au generat 362 de vizite. Google Search Console estimează că, în aceeași lună, 11 articole au apărut pe prima poziție în Google pentru diverse cuvinte cheie.

Fotografie de thumbnail via Unsplash / Stephen Dawson

6 comentarii

  1. Uite că mi-ai adus aminte de ZeList și observ că nu mai este public. Ce vremuri. Urmăresc și eu statisticile, dar încă am puțini vizitatori pe blog.

    • Nu am mai folosit de ceva timp ZeList, deci nu mai știu cum stă treaba exact. Dar cred că este nevoie de un abonament sau ceva de genul.

Ce părere ai despre acest articol?