Okazii: cumpărători nehotărâți care comandă și nu mai ridică produsele

Acum o săptămână am primit o nouă comandă pe pagina de Okazii pentru broșura „Fotbal. Agenda de primăvară 1988. Steaua în semifinalele CCE”, editată de Federația Română de Fotbal, listată la un preț infim. Am deschis pagina de comandă și am văzut că s-a optat pentru predarea personală în orașul București. Bun, caut numărul de telefon și îi dau un mesaj cumpărătorului.

„Bună ziua! Ați comandat de pe Okazii cartea X, la prețul Y, cu predare personală în București. Poate fi ridicată de luni până vineri în intervalul Z sau sâmbăta în intervalul X. Adresa este strada Y, numărul Z”.

„Bună ziua! Ok. Mai aveți și alte cărți cu fotbal?”.

Îi răspund imediat, atașez o listă cu cărțile disponibile în stoc și prețurile și trimit. Iar răspunsul acestuia a fost „Ok, mulțumesc”.. M-am gândit că nu are foarte mult timp la dispoziție să răspundă la mesaje în acel moment și mi-am zis că o să dea un semn când poate să vină să își produsul comandat.

Și pauză. Niciun semn, niciun telefon înapoi, niciun mesaj. S-au dus câteva zile și apoi a trecut și o săptămână. Am revenit cu un mesaj, dar la care nu am mai primit niciun răspuns. Așa că am luat cartea, am listat-o din nou pe pagina de Okazii, am trecut același preț și asta a fost tot.

Iar acum mă gândesc dacă merită sau nu să îi las un calificativ negativ pe Okazii.

Ce părere ai despre acest articol?