Este o știre care o să îi intereseze mai mult pe cei care au bloguri sau site-uri construite pe WordPress, nu și pe cei care încă stau pe Blogger sau alte platforme de acest gen. Cum folosesc clientul de e-mail al cPanel, ajung să interacționez zilnic cu panoul de autentificare, iar faptul că acum pare mai apropiat de vremurile pe care le trăim nu poate decât să mă bucure.
Noul logo arată mai bine decât cel vechi și pare că se potrivește în peisaj.
Culoarea este mai puternică și mai apropiată de portocaliul de care consider că era nevoie, iar albul folosit pentru sigla de după autentificare face totul să arate mai curat. Pe blogul celor de la cPanel nu am găsit nimic legat de schimbările implementate zilele astea, semn că nu este o schimbare chiar atât de mare, ci o îmbunătățire adusă experienței utilizatorului.
Și apropo de user experience, cPanel a făcut un gest de bun simț când a eliminat logarea multiplă pentru a ajunge la clientul de e-mail. Te conectai prima dată pe cPanel, iar mai apoi te conectai din nou pe unul dintre cele trei servicii de e-mail, dar cu o altă parolă.
Arată bine, dar nu este o schimbare uluitoare. Chiar dacă foloseau sigla veche aveau același număr de clienți. Nu asta contează în primul rând!
Chestia cu conectarea diferită în Webmail chiar era deranjantă pentru că mereu încurcam parolele și trebuia să le resetez ca să pot să îmi verific e-mailul.
O acțiune de rebranding este neapărată după o anumită perioadă, chit că rotunjești puțin colțurile, dar trebuie să te poziționezi față de noile tendințe.