Un lucru pe care Samsung nu o să-l reuşească niciodată

scris de | vineri, 16 august 2013, 11:55 | 5 comentarii

Vă povesteam că într-o dimineață ploioasă de octombrie 2011, aflat la San Francisco, am dat o fugă la un uriaș Apple Store să îmi cumpăr nu mai știu ce. Când am ajuns în fața magazinului, am văzut o mare de oameni cu flori și lumânări. Cu câteva ore în urmă murise Steve Jobs. Abia când am văzut mulțimea de fani adunați spontan, am înțeles puterea brandului Apple și influența pe care a avut-o şi pe care încă o are Jobs în civilizația tehnologică. (sursa)

Având în vedere competiţia dusă între Apple şi Samsung, iată un mic termen de comparaţie între cele două companii. Samsung nu o să aibă niciodată un om pe care toţi utilizatorii de Samsung şi Android să-l respecte şi să-i mulţumească atunci când va lăsa postul din companie altuia.

Nu mulţi se vor aduna pentru a lăsa flori şi mesaje pe vitrinele magazinelor Samsung atunci când Oh-Hyun Kwon (vicepreşedinte, director executiv, conducător departament Device Solutions) va muri.

În altă ordine de idei, BBC Knowledge va difuza luni, 19 august, de la ora 22:00, documentarul Steve Jobs: hipiotul milionar în dolari. Merită văzut.

apple store

Foto: Victor Kapra

Există 5 comentarii publicate la acest articol:

  1. Vladen

    Nu e neaparat benefic pentru companie, din pacate. Sau ar fi daca respectivul guru ar fi nemuritor. Apple a luat o lovitura in plex pe motivul „centralizarii” asteia excesive in jurul unei persoane. Si inca n-a fost pe cate de dur putea fi.

    1. Ciprian blogger

      Putea să fie și mai rău, ce-i drept. Noroc că s-a ajuns doar la moartea lui și la o mică scădere pe piața de mobile. Acum depinde cât o să mai meargă scăderea asta! Că Samsung tot urcă și ia și Androidul după el.

    1. Ciprian blogger

      De asemenea, un lucru pe care Samsung nu o să-l reușească prea curând.

Tu ce părere ai despre articolul acesta? Scrie-mi mai jos și hai să începem o discuție!