Probleme

scris de | joi, 17 ianuarie 2013, 10:20 | 18 comentarii

Una dintre cele mai mari probleme pe care le au a-listerii, excepţie făcând Arhi (de citit aici) şi Chinezu, este că ei, de sus, văd doar defectele şi lucrurile rele pe care le fac bloggerii mici. Alta este că reneagă tinerii care vin din urma lor. Adică, nu tu susţinere, nu tu încurajare, nu tu nimic!

Pe sistemul Bă, pe noi ne-a ajutat cineva? Nu! Ok, nu ajutăm nici noi! Este asemeni problemei comunismului. Au trecut anii ce-au trecut, iar majoritatea încă trăiesc cu ideile alea. Însă, problema nu este că a-listerii fac ce fac şi scriu articole în care nu dau nici o şansă celor mici, ba mai mult, îi resping în totalitate prin vorbe jignitoare, ci faptul că gloata de cititori şi comentatori se identifică întotdeauna cu ceea ce se scrie în respectivele articole.

Nu contează că astăzi se zic nasoale despre unu’ proaspăt intrat în blogosferă, iar mâine se laudă primul lui proiect, comentatorii se identifică, pe rând, cu cele prezentate de autor!

Adevărul este că nu poţi înţelege cu adevărat fotbalul până nu-l joci! Aşa este şi-n blogosferă! După ce stai zilnic, timp de doi ani, şi scrii pe-un blog, atunci poţi veni să-ţi dai cu părerea! Până atunci, însă, este puţin cam penibil să vorbeşti fără să fi studiat toate detaliile, nu doar negativele prezentate.

Există 18 comentarii publicate la acest articol:

  1. Marius

    Te referi la zoso si articolul tau despre o varianta de monetizare a blogului. Eu cred ca te-a ajutat mai mult decat realizezi, pe de o parte publicitatea negativa e tot publicitate si aduce trafic, iar pe de alta parte, altii platesc bani frumosi pentru un link acolo, tu l-ai primit moca, e de bine.

    In alta ordine de idei, nu strica daca iti faceai mai bine temele initial, Emag e lider de piata, linkurile si bannerele nu fac decat sa-i intareasca pozitia, iar asta cam justifica printre altele valoarea comisionului.

    In plus, mai nou exista atat de multe variante de monetizare a unui blog, incat e deplasat sa venim cu chestii de genul „cea mai cea, cea mai buna, plateste cel mai bine”. Conteaza nisa, strategia, plus ca e mai indicat sa scrii dupa ce testezi o platforma, moment in care poti prezenta credibilitate, tragand concluzii personale. Tu ai promovat o platforma pe care nici macar nu aveai cont.

    1. Ciprian blogger

      Pot spune ca este si o mica problema de varsta in cazul meu. Ca sa dau apa la moara celor care spuneau in comentariile de la articolul lui Zoso ca la 16 ani n-am ce cauta in blogosfera!

  2. Marius

    Referitor la bani facuti in online, ai putea incerca si 2parale. Eu am testat platforma, iar despre rezultate am scris DUPA ce am primit primii bani in cont
    http://neonu.info/2013/01/marketing-afiliat-am-testat-2parale.html.
    Daca se merita sau nu, tragi tu concluziile.
    Cat despre Emag, in nisa IT adaosurile comerciale practicate de magazinele online sunt unele mai mici, decat in fashion sa zicem. Chiar si cu acel 3% poti castiga mai bine daca vinzi un laptop decat daca ai fi vandut zece perechi de pantaloni de dama. Personal, urmeaza sa testez si sistemul de afiliere al emag-lui, pentru ca sunt credibili si pentru ca am vazut rezultate remarcabile la altii.

    1. Ciprian blogger

      Articolul tau il citisem mai demult. Sau cel putin am eu senzatia! Ca sa testez platforma celor de la 2parale, e nevoie de extrem de multa munca; dupa cum spuneai si tu, fara un site bine nisat si fara optimizare nu prea poti scoate nimic!

      PS: Din emag, pana in momentul de fata, am facute comisioane doar din asigurari.

    1. Ciprian blogger

      Putem duce discutia si mai departe astfel incat sa facem referire la un instinct de posesie. Ei, precizez, nu toti, sunt dependenti de munca lor pentru ca altfel n-ar avea nimic. Intr-un fel mi se pare normal sa pastreze ei toate smecheriile.

      Prin ajutor ma refer la evitarea scrierii negativiste. Extrem de rar lauda un lucru bun facut de cineva, insa atunci cand vine vorba de greseli, altfel se comporta.

  3. motanes

    Ciprian, cum ai vedea tu ajutorul ăsta din partea „greilor”? De ce crezi tu că cineva se scoală de dimineaţă cu gândul să lase ceva din profitul lui începătorilor?!
    Eu zic să laşi sportul ăsta cu aruncatul rahatului în ventilator şi să te apuci de muncă!
    Pune mâna şi învaţă, citeşte cărţi, ziare, etichete de bere… şi într-o zi vei căpăta nu atât dreptul de a-ţi da cu părerea ci CREDIBILIATTE şi RESPECT.
    Nu A-listerii sunt de vină dacă tu ai acelaşi număr de cititori şi peste trei ani, nu ei sunt de vină dacă postările tale conţin prea multe păreri personale şi mai deloc informaţii.
    Şi mai reţine un lucru, cititorii te fac A-lister.

    1. vladbpopa

      Cipriane, de multe ori A-listerii astia sunt niste capcauni asa cum spui tu insa poate ca ti-ar fi mai folositor sa analizezi care-i motivul peentru care esti dat ca exemplu de asa nu, inainte sa sari in sus ca te mananca zmeul cel rau.

      Par example:

      tu scrii un articol in care spui clar si indesat ca X este cea mai tare solutie de profit sharing de pe piata, fiind clar lider al segmentului, datorita comisioanelor de y si z, mult mai mari decat ale altora.

      scrii chestia asta fara sa fi luat nici un ban de la ei, fara sa fi testat sistemul de loc, BA MAI MULT FARA SA AI CONT APROBAT; apoi dai intr-un sistem de profit share ultra cunoscut ( de unde ai incasat niste bani) pentru ca nu are comisioane la fel de grase ca primul.

      Si nu ti se pare nimic in regula cu asta, nimic neprofesionist, nimic ridicol.

      Oare nu e normal inainte de a lua niste cifre de pe net, ale unui seriviciu nou, netestat, cunoscut de fix nimeni si a lansa afirmatii de genul carora tocmai vorbeam, sa ai macar bunul simt sa il testezi?

      Care este crezi tu ca e imaginea unui bloger care sare in sus cu n iste afirmatii, ca imediat dupa aceea sa spuna cat de neseriosi sunt aia ca nici macar acum nu i-au aprobat contul si poate peste 2 saptamani sa spuna ca e teapa?

      Tu nu iti dai seama ce gafa fenomenala e sa faci niste afirmatii fara absolut nici o baza si mai apoi sa te si contrazici? Adica daca eu fac acu un site-ulet si spun ca platesc 2o de euro pe click si-ti trimit link tu o sa ma proclami lider pe piata ca platesc de departe cel mai bine si mai frumos. Nu, fara sa testezi, fara sa primesti vreun ban, fara sa ai vreo sursa de incredere care sa spuna ca e pe bune.

      Copile, in cazul asta un A-lister chiar te-a ajutat. Ti-a dat link si ti-a trimis niste oameni care sa iti spuna ce gresesti, pentru ca asta era problema articolului, nu aveai nici un comentariu care sa iti spuna „frate, pe ce te bazezi cand scoti afirmatiile alea, pe reclama de pe site-ul respectiv si atat?”

      tot un dornean

    2. Ciprian blogger

      Articolul il aveam in draft de luni bune, insa dupa ce a scris Zoso treaba aceea, i-am dat drumul. Asta-i!

      „tu scrii un articol in care spui clar si indesat ca X este cea mai tare solutie de profit sharing de pe piata, fiind clar lider al segmentului, datorita comisioanelor de y si z, mult mai mari decat ale altora.” – nu poti deduce din asta faptul ca acea solutie este lider de segment.

      Mi-am dat seama de greseala. Poate ca m-am lasat purtat de val, poate ca e varsta de vina, poate altceva!

      PS: Iti garantez ca majoritatea comentariilor care au fost lasate pe aici in cursul zilei de astazi, numai in scop de corectare n-au fost postate!

    3. Ciprian blogger

      Doar eu observ faptul ca majoritatea dintre ei scriu doar despre lucrurile negative atunci cand vine vorba despre un incepator? Nu ca as cere lauda din partea lor!

  4. Perfu

    Au ajuns a listeri pentru ca au muncit , au scris , s-au dedicat full time bloggingului , au fost prezenti la tot felul de evenimente , emisiuni tv , si si-au facut un nume pe spatele lor

    Daca vrei sa fii a lister urmeaza-le calea , dedicate full time bloggingului si numai astepta sustinere si incurajare , pentru ca daca nu ai ambitie si putere de munca e greu sa urci sus pe tron

    1. Ciprian blogger

      Ce pot spune, fiecare e indreptatit sa-si foloseasca propria strategie de marketing!

  5. je

    Ciprian, sigur varsta e de vina. E ca si cum maine te-ai angaja intr-o companie si intr-un an te-ai plange la HR ca sefii cei mari nu va invata pe voi astia mai noii toate smecheriile.
    Eh, in realitate, totul depinde numai de tine: cat timp iti dedici acelei meserii, cat de mult inveti despre acea meserie precum si cat de multa meserie „furi” de la greii de care pomenesti.

Tu ce părere ai despre articolul acesta? Scrie-mi mai jos și hai să începem o discuție!